Levering Gratis bezorging ⁣⁢‌​​‍​‌‍​‍‍​‍​‌‌‌‌‌​‌​‍‍‌‍​​‌‍‍‌​‌‌​‍​‍‌‌​van € 69,58⁤⁣
Opbrengst Terugkeer 2 jaar ⁣⁢​‍‌‌​‍‍​‍‍‍‌​‌​‌‍‌‌‍‌‍‌​​​‌‍​​​​‌​‍‌‍‌​​‍​​‍‌‍‍‍​​‍‍‌Vrij⁤⁣
Veelgestelde vragen Hulp en contact
⁣⁢‍‌​‌‌‌‌​​‌​​​​‍‌‍‌‍‍‍‌‍‍‌‍‌​​‍​​‌‌​​‌​‌​​​‌‌‌​‌​‌Menu⁤⁣
⁣⁢​‌​​‌‍​‌‌​‌‌‌‌‌‍‌​‍‌​‌‍‍‌‌‍‌‌‌‌​‌‍​‌‍​​‌​​‌‍‍Mijn motorfiets⁤⁣ ⁣⁢​‌​​‍‌​​‌‍​‌‍‌‌‌‍‍‍​​‍‌​‍‍​​​‍‍‍‌​​‌​​​‌​​‍​Motor⁤⁣
mijn account ⁣⁢​​‍‍‍‍‍‍​‍‍‌‍​​‍‌​‍‌​‍‌‌​‌‌‍​‌‍‍‍​​‌‍‍‍​‍‍​​‌‍‌​​‍Verbinding⁤⁣
⁣⁢‍‌​‌‌‌‌​​‌​​​​‍‌‍‌‍‍‍‌‍‍‌‍‌​​‍​​‌‌​​‌​‌​​​‌‌‌​‌​‌Menu⁤⁣

Vragen & antwoorden

RETOURZENDINGEN EN SERVICE NA VERKOOP

HOE RETOURNEER IK EEN PRODUCT?

Je hebt 60 dagen vanaf de ontvangstdatum om de artikelen aan ons te retourneren voor een terugbetaling.
Artikelen moeten ongebruikt zijn, zich in hun originele verpakking bevinden en voorzien zijn van labels.
⁣⁢​‍‍‌‌​‍‌‌‍‍‍‍‍​​​‌​​‌‍‍‍​‌​‌‍‍‍​​‌‍‌‌‍​​‍‌‌​​​​‌​‍Bepaalde producten kunnen niet worden geretourneerd: op maat gemaakte, gepersonaliseerde, bederfelijke of eetbare artikelen.⁤⁣
⁣⁢‍‌‍​​​‍‍‌​​​​‌‌​‍‍‍‌​‍‍​‍‌​‌​‍‌​‍‌‍‍‌​​‍‍​‌‌‌‍‍​‌Als deze producten worden geretourneerd, zullen we ze opnieuw verzenden. Als ze opnieuw worden geretourneerd, behouden we ons het recht voor om ze te behouden zonder restitutie.⁤⁣

⁣⁢​‍‌‍‍‌​​​‍​‍​‍​​‍‌​‌‌​‍‍​​​‍‌​‍​‌‍‍​‍​‌‍‌‌​​​‌‍‌‌​​Het retourneren van artikelen⁤⁣ die ⁣⁢‌‌‌‌‍‌​‍‍‌‍​‌​‌‌‌‍‌‌​‍‌‌‌‍‍‌​‌‌‍‍‌‍‍‌‌‌​‌​​‍‍‌​‍​‍beschadigd of onjuist verzonden zijn ⁣⁢‍​​‍‍‌‌‍‌​​‌‍‌‍‍‍‍‌‌‍‍‌‌‌​‍‌‍‌‍​‍‌‌‌‍‌​​‌‌​‍‌‌moet worden goedgekeurd door onze klantenservice.⁤⁣
Als het artikel beschadigd, onjuist of niet compatibel is, worden je retourkosten vergoed als je verzoek is goedgekeurd.
We behouden ons het recht voor om retourzendingen van defecte artikelen zonder een goedgekeurde claim te weigeren.

Als je een nieuw artikel wilt, stuur dan het artikel dat je hebt ontvangen terug voor restitutie. Je moet dan een nieuwe bestelling plaatsen. Portokosten voor de tweede zending en de portokosten voor het retourneren worden niet gerestitueerd.

Retourneren is heel eenvoudig: ga naar je klantenaccount, onder 'Retourneren en Klantenservice'.
U hoeft alleen het desbetreffende ordernummer te selecteren, evenals de artikel(en) die u wilt retourneren.

Aangezien de retourzending voor eigen rekening is, kun je het product met de vervoerder van jouw keuze naar het volgende adres sturen: Motoblouz, 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin Frankrijk. Zodra het product bij ons is aangekomen, gaan wij over tot terugbetaling. Je moet op het douanedocument aangeven dat het om een retourzending gaat, anders worden er douanerechten en belastingen in rekening gebracht bij ontvangst van het pakket bij ons.

ONZE RETOURVOORWAARDEN
MAAK EEN RETOURAANVRAAG

⁣⁢‍​​​​​‌​​‍​​​‍‍‌‌​​​‍‌​‌​​‌‌​‍​​‍‌​​​​‌‍​​‍‌‍​‌Mijn artikel werkt niet goed, hoe open ik een serviceaanvraag?⁤⁣

Valt je product nog onder de fabrieksgarantie en heb je een defect? Maak je geen zorgen, Motoblouz regelt alles!
Heb je je retourzending verstuurd en wil je hier informatie over? MAAK EEN RETOURAANVRAAG

⁣⁢‌​‌​‍‍‌‌‌‍​‌‌​​‌​‌‍‍‍‍‍‌​‍‌​‌‍‌‍‌‍‌‌​‍‌​​​‌‍​‌‍‍‌​​Ik heb een retourzending in behandeling⁤⁣

Heeft u uw retourzending verstuurd en wenst u hierover informatie te ontvangen?
Zodra je retourzending is verzonden, bereikt deze ons binnen 10 tot 12 werkdagen, afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Zodra het bij ons aankomt, sturen we je een e-mail. Daarna gaan we over tot terugbetaling.